May Day Weekend

En fin 85-årig tradition har idag firats på Brenau dagen lång. Ceremoni i Pearce med kröning av "May Court Royale", d.v.s. Queen, Princess och så Prins från Seniorklassen. Fanns även representantation från Freshman-, Sophomore-, Junior- och Seniorklasserna, som alla skulle eskorteras in på scenen av både pappor, lillebröder samt söner.

Kvinnliga alumner i alla dess åldrar kom på besök. Samtliga var fint utpyntade i klänningar och church hats. Det blev dans kring pålen och Senior Fashion Show framemot kvällen.



Queen, Princess, Prince och övriga representanter



Påldans



Glada May Day-firare



Ytterligare ett par festfirare



Requel och Tala, Freshmansrepresentant/påldansare dagen till ära



Försök till litet photo shoot

Imorgon drar vi till Atlanta för att se Braves lira baseboll.

Allmänt | |
#1 - - Fem myror: R. rrrrr. M. mmmmm:

Farfar Tomte: "-Nu har Tim blitt en BEJSBOLL!!!"



Fan, vad fin och somrig du är!! Klänning/presenning, bara ben och så etrusker på det! Här har jag ändå gått så pass långt att jag inte längre har mössa..vantarna har jag dock svårt att slitas ifrån..haha Pyss

#2 - - Suvilainen:

För jäkla söt flicka det där, i blå klänning o allt!!! fasen ska ho inte ta o komma hem snart?! haha...tjöööta....Nu ska strax Tob o jag dra iväg till Mallis (nu är vi på maaallllis...vilket vi alltså INTE var den gången...HAHA) men nu ska vi alltså dit o fira pösk!! Prognosen lovar regn hela vickan, med det är inget med det inte! jag tar solskyddsfaktorn med mig oavsett! Pyss pyss gla pösk från messömmepolket

Upp