Det var det här med att bjuda in till fest...

Jag bjöd in fina pojkar till fest, och ett tu tre så var debatten i full gång.


Lisa Tilly: TJABBAHEJ! Läget, kvinnor och barn?

Skulle ba nämna det innan det glöms bort, det vankas tydligen någon slags festlighet på Malinboda 61 den 18 juni - skriv upp det. Man får gärna komma, om man vill, vågar och kan, i sann bingolottoanda.

Det blir gratis käk, vilket i sig är en rätt okej anledning till att dyka upp... haha

Det ar bra att ni kan vara glada och trevliga på tåget.

TJAAAAA


Sebastian Holmström: Det här defintivt inget som skall förglömmas! Vi kommer, och vi gör det med marginal.


Sebastian Holmström: Ska vi gå till grunden med varför det bara jag och Pontus som har fått detta meddelande? Är det för att du gillar oss lite extra mycket, så vi har fått en specialinbjudan (alt. de enda inbjudna).

Eller är det snarare tvärtom? Att du har glömt bort oss i det tidigare massutskicket, och sedan kommit på i all hast att vi var kvarglömda? Alternativt att det blev ett massutskick som var fullt, men där två av gästerna tackade nej, och det blev min och Pontus tur i listan?

Jag och Pontus har alltså spekulerat mycket kring det här.

Det här är ju jätteroligt! Att man kan väcka så mycket funderingar och så mycket tankar...

Tänkbart scenario/utlåtande a la Ove Sundberg (Lisa Tilly) på festen i fråga:

"2-3 skivor rostbiff per person, annars räcker det inte till alla. Vi har flera hinkar fulla av potatissallad, det får man äta hur mycket som helst av. Det är bara att vräka i sig potatissallad!"

Kul ska det bli...

Allmänt | |
#1 - - Iv:

Haha...Åh vad jag tycker om dom där pojkarna! Absolut vill jag att dom ska komma och förgylla vår lördagskväll den 18 juni!!! Nu verkar ju detta sprida sig så det är bara att bunkra med potatissallad i hinkar och annat...ROLIGT ska det bli!!!! Gode Gud ge oss lite fint väder också!!!

Pussochkram Iv

#2 - - RM som du längtar så efter:

Haha! Visst gör du det?! Jag längtar iallafall! Har ordnat med permis till den 16:e så då står vi där på Arlanda med näsdukar i högsta hugg - ingen idé att göra sig till med smink den dan inte! Kul att du bloggar ånyo, man vill ju veta hur det mås och vad ni hålls med där borta! PYSSS

Upp